Teamindelingen seizoen 2024/2025 A t/m F

Hier zijn dan eindelijk de lang verwachte teamindelingen. Het document bevat de A1/A2 selectie en de A3 t/m de F6.

In het document is te lezen hoe wij tot een indeling zijn gekomen en waar wij als Jeugd TC op letten. Wanneer er vragen zijn staat hierin ook beschreven hoe en wanneer je ons kunt bereiken.

Er staan nog enkele vacatures open voor trainers en coaches. Als je interesse hebt dan kun je ons hierover mailen.

Trainingen:

De trainingen starten in de week van 19 augustus, tenzij de trainers anders bepalen. Dit zullen zij dan laten weten.
Het trainingsschema volgt zo spoedig mogelijk.

Oefenwedstrijden:

Sietske heeft weer haar best gedaan om voor alle teams oefenwedstrijden te regelen. Op zaterdag 24 augustus en zaterdag 31 augustus staat er al heel wat gepland. Op zaterdag 31 augustus zijn er twee toernooien. Een aantal teams zullen naar het Excelsior toernooi gaan en andere teams gaan naar het Albatros toernooi. Het Albatros toernooi is verdeeld in twee tijdsblokken waarin de E en F in de ochtend zullen spelen. De D speelt vanaf het einde van de ochtend een toernooi.
De planning van de oefenwedstrijden zijn te vinden via: http://www.fortuna-korfbal.nl/oefenwedstrijden

Teamindelingen A tm F 2024-2025